torsdag 2 juli 2009

This is me..

4 kommentarer:

Åsa´s Blåbär & Mjölk sa...

Hejsan! Vad bra ditt hår blev!!! :) Du gjorde helt rätt i att färga det rött. Skit läckert! Man måste våga en förändrig ibland. Själv gjorde jag slingor i olika nyanser. Bla rött... Blev jättenöjd. :)

Tycker mycket om din blogg. Du har så fint!!! Lägger dig under min rubrik" bloggar som jag blir glad av och som ger mig inspiration". Jag är ny här ute och tassar runt till er bloggerskor och njuter av allt vackert!
Nu ska jag fika lite sockerkaka med min man och flicka.
Önskar dig fina sommar dagar!
Kram / Åsa med bloggen Blåbär & Mjölk.

Anonym sa...

sii bra ut!första färgningen blev lite julfrisyr i fjällen,men nu vooe ju bra!(tyckä klumpeduns)

Anonym sa...

Joo, allt passar ju en skönhet och allt går hur bra som helst då man e ung å fräsch. Nu e du ju dessutom klippt, efter bilden så mad "sexy pannlugg" blir dina vackra ögon stora och "grr-farliga". Säg ååt an bisin diin ti pass opp....men an feilar ju inga någo han heldär. You look good together! Cleansis

Millas hem sa...

Hej!

Ville bara säga att du är superfin i din nya färg! Vet iofs inte hur du såg ut tidigare :) men jag gillar din nya färg!

Kramis