onsdag 16 september 2009

Nya romantiska kläder från jeppis besöket


Hittade så fin kofta på lindex, köpte också en ros att ha på bröstet. Och svarta stövlar alltså gummistövlar med strass så nu e jag lite laddad inför slask och höst väder.

Katten i stugan börjar bli väldigt gammal...så gammal att hon på 5 dagar kissat i två sängar hos oss. Man blir nog så trött på sådant onödigt fenomen. Jag tycker att vi borde köpa ny bädd madrass och ska åka och kolla till Jysk imorgon. Inatt får vi sova utan bäddmadrass och som tur var kom det endast på den.

1 kommentar:

Åsa´s Blåbär och Mjölk sa...

Hejsan!
Vilken fin kofta du köpt. Och blomman till...åhh vad jag vill gå och köpa mig något nytt plagg jag med. Jag måste ta mig tid bara, att komma in till stan.
Tänka att jag tar mig tid till loppisar, men på något vis så går det inte lika fort när det gäller att åka till andra ställen bl.a till stan, hihi.

Skrållade ner på din sida och tittade på din katt! Så fin kisse du har där!
Vad synd att det är så..att den kissar inne på sängen. Det är inge kul sådant där. Inte för er eller för er katten. Det är inte lätt att bli gammal...
Hoppas ni fick tag på en ny madrass. Och att kanske kissen blir lite bättre. :)

Tack för dina rara ord inne hos mig! Jag blev så glad för dem.
Önskar dig en fin helg!
Kram / Åsa.