onsdag 7 oktober 2009

länge sedan sist.



Oj va det gått länge sedan jag gjort ett inlägg. Det har varit bråda tider med 2 olika kurser, övning inför filminspelning, filminspelning och tammerfors resan som tog en hel helg...och så mässan i bottnia hallen. Alltså må bra mässan.

Det resulterade i att jag på tisdagen vaknade upp med en sprucken blodådra i ögat och såg ut som frankensteins moster.

Igår var dock min lediga dag och det var ju jätteskönt må ja säga. Städade från morgonen och for sedan till 2 loppisar jag inte besökt på länge.

Hittade lite ett som annat. Ja inte e det billiga dagar att vara ledig.

Sedan på eftermiddagen var jag ännu en vända till en butik och hittade ett så fint smyckesskrin.
Ren filten köpet jag i Tammerfors.

2 kommentarer:

Kaptenskan sa...

Filminspelning?? Har du blivit skådespelare också???? :D

Funccis sa...

Snygga! Renskinnet kunde du ha köpt i älg, den här tiden på året kanske din bys jaktlag skulle ha skänkt ett eller sålt billigt. Som tur är hinner jag varken till loppisar el annat som tar tid. Nåja vi har fått två "fina" klädaffärer hit, en med inhemska kläder och en med danska. Köpte svarta benvärmare. Kanske jag oxå köper ett "Nomination" från Classic guld.