onsdag 25 november 2009

Advent



Tiden går så fort så fort. Tänk att det är mindre än fyra veckor till jul. Vi ska på julfest på lördag och snart fyller minstingen 10 år. Han har önskat sig allt mellan himmel och jord, få se vad det blir...hundvalp, flat tv, nintendo,gerbil, motormadrass till sängen. Ja int e de nå billiga saker int.

Jag har gjort i ordning köket inför lillajul men resten får lämna tills efter helgen. Igår gjorde min praktikant hårförlängning åt mej. Mamma och bror min sa att jag såg konstig ut att det inte riktigt passar. Men lillkillen kramade mej och sa:

- Oj va du e fin! Samma tyckte dottern och min man.

Nä nu ska jag prova kläder inför lördagen och sedan blir det att skynda till jobbet....

4 kommentarer:

Anonym sa...

nå frisyyn blev ju ljuvli,bara int man kråtar ihop an som in bullalängd

Kaptenskan sa...

Men nu blir man ju nyfiken...får man inte se någon bild på dej med förlängningarna????
Kramkram

Funccis sa...

Du var fin som en hind!! Jag osså sa ju att du blev mycket söt! Tack för hälsningen! Jag tar dej med i hjärtat, det veit du! Har jättefint sötvattenpärle-halsband med hjärta, so this season, so this season! Å nya fina maxi-örhängen från S.M.S-design. Kramis!

Monica sa...

Ja och strunta i brodern också, det är härskarteknik de håller på med och sådant fungerar bara på människor som tillåter det, du själv. Andra bemöter de helt annorlunda, jag vet. Stå på dig, ignorera och ta till dig vad make och barn sa, är ju det som betyder något eller hur?