onsdag 30 december 2009

Året som var...


Nu imorgon e årets sista dag och då blir det automatiskt att man ser både bakåt och framåt. Analyserar året som varit, vad har man gjort, vart har man varit, vad glömde man och vad vill man av nästa år?

Själv ser jag fram emot resan som vi kommer att åka på då min man fyller jämt,vet ej ännu vart. Hair open i Hesa väntar jag på..
Sommaren, och husvagns semestrar.

Nyårslöften har jag aldrig gett för att jag inte kan hålla dem och man e så ivrig ibörjan och sen rinner det ut i sanden.

Till sist önskar jag alla ett mera positivt tänkande, som typ idag ska bli en bra dag och idag vill jag göra någon glad.
KRAM.

2 kommentarer:

Marita sa...

Visst är det spännande med ett helt nytt år som ligger framför en, bara väntar på att fyllas på av upplevelser....
Jag har inte heller avgett något nyårslöfte...ingen idé...gör som du - klarar av att hålla dem en tid, full av entusiasm - men sedan går det åt skogen!
Önskar dig och dina kära en god fortsättnin på 2010!
kram, Marita

Funccis sa...

Tack för dom orden min vän, du har så rätt! När det gäller dej vill jag gärna göra dej glad, hälsa på ofta å kanske hjälpa till litegrann! Tack för att du lånar ut en stol ti mej ibland, så jag inte behöver skräpa ner hemma! Goda vänner e bra å ha, du e en av dom, du e ju "VÄNNIN" med stora bokstäver! Kraam!