onsdag 2 december 2009

Ledig dag



Onsdag e min lediga dag i veckan. Ibland väldigt lyckad och ibland mindre lyckad. Idag blev en lyckad ledig dag.For iväg till stan och shoppade lite julsaker. Har varit i valet och kvalet som man säger här med om jag ska inreda i vitt och vinrött eller guld och gräddvitt.Eller vitt och silver.Ilands problem...

För hade jag mycket gräddvitt och guld nu har jag lite blandat. Idag hittade jag grejer som var lite både och, alltså silver och guld.

Nu är det färdigt och jag e nöjd och det är väl så det ska va oberoende vad andra säger, mamma är min störst kritiker och får mig oftast på dåligt humör. Så vi får väl se på lördag vad komentarerna är då vi har kalas och firar lillkillen som blir 10 år.

3 kommentarer:

Jojo sa...

Så trevligt o höra att nån annans mamma är likadan som min ;)

Dillar med samma problem själv med pyntet, men jag tror att slumpen bestämmer här i år..

Kram / J

Funccis sa...

Inte ska väl mammorna kritisera sina barn, snarare sporra och berömma. Om dom inte gillar vad man gör och lagat kan dom ju låta det bli osagt. Brukar det inte vara lite så att barnen "tillrättavisar" om det ska göras. Oj om vi bara kunde vara snälla och vänliga mot varandra. Det du gjort och lagat är jättefint om dina ögon njuter av resultatet!

Monica sa...

Strunta verkligen i mamma! De är bara avundsjuka när de håller på med sitt kritiserande och inget att fästa sig vid. Tro på dig själv och bli inte på dåligt humör. Ignorera! Är mitt råd! KraM