torsdag 4 februari 2010

Underbar morgon


Idag total struntade jag i att tömma diskmaskinen, dammsuga och sådanna saker som jag brukar göra varje torsdagsmorgon. Vi öppnar ju senare då. Först 11.

Idag åt jag festar frukost i vardagsrummet och såg en romantisk drama film. Och tänkte oj va jag har det bra....men då kom ju tankarna på allt som jag borde ha gjort istället men varför måste det jämt vara så.Int har gubben dåligt samvete fast han slänger sig på soffan och ser på tv, men vi kvinnor e kanske funtade så.

Nu söker jag en garderob och ett skåp till sovrummet, svårt verkar det då det ska vara fint eller nått helt speciellt och inte kosta något.....

2 kommentarer:

Kiika sa...

he va rätt he!

Anonym sa...

Hejsan... tänkte bara tipsa om den nya länkkatalogen som släpptes igår.

Länkkatalog

ha en trevlig helg
//Rickard

ps. Du får jätte gärna länka till mig.ds