onsdag 10 mars 2010

Tibacks...



Nu har vi kommit hem och ja må säga att jag blir mer och mer förtjust i staden Tallin, efter att ha varit där 4 gånger och börjar känna till vissa butiker och var man kan fynda....för det e inte billigt som många tror.

Vi kollade mest in rea ställningar och en butik som säljer roliga saker till fördelaktiga priser.Där hittade jag ett par ugg stölvar.....

Hemma vill man mer och mer plocka fram lite våriga saker och rosa detaljer...

Tack alla ni som önska oss en bra resa.!

2 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Väldig fin blogg, jag återkommer!
:)

Erica sa...

Vi var till Tallin ifjol på sommaren. Jag måste säga att jag blev väldigt positivt överaskad av stan! Jag hade väntat mej nåt halvförfallet ställe där man inte vågar gå ut efter 7 om kvällarna, men så var det ju inte alls!
Man skall inte tro på allt som arbetskompisarna säger, tydligen :)