tisdag 10 augusti 2010

Tokiga jag


Ja inte får jag tråkigt i livet jag inte. när allt lugnar ner sej så vips hittar ja på något nytt. Som sagt har vi haft ett tomt rum på frissan och jag har funderat av och till vad ska jag göra med rummet, nu e det slut funderat en stund i alla fall.

Jag har varit klädförsäljare och då jag slutade med det så trodde jag aldrig att jag skulle göra det jag gjort idag. Nämligen beställt in en handplockad kollektion fest kläder ,toppar och lite bling ,bling.

Det här e en lite test och självbetjänings rum. Jag vet ej hur lång leverans tiden är och när vi får det färdigt men så fort som möjligt. Det e bara att vänta och se!

(bilden har inget med de beställda kläderna att göra)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Voj vännin! Du är nog dej lik!! Hör av dej när det kommit in!! Vill åtminstone se härligheterna och kanske man blir "såld"....Hälsn. Funccis med rösten.

cavatus.wordpress.com sa...

Även hjärnan behöver lite annan kost istället för att tugga samma ordflöde jämt. Läs därför en av de mera välformulerade och genomtänkta systemkritikerna av idag som är signaturen Julia Ceasar.

www.korta.nu/jc

Vare sig man håller med eller ej, är det uppfriskande att läsa en artikel av åtminstone EN svensk journalist som gör ett gediget grävande jobb.

Läs även denna polismans insändare:

tinyurl.com/2v7outv

Oljekritan sa...

Ser så mycket snyggt och vackert här i din blogg...Duktig du är. Det verkar jättekul att sälja saker, och så fina saker. Kul att se. Karina