onsdag 12 januari 2011

Gammal vana


Jag har ju förr jobbat med kläder och det sitter väl i lite att hålla färgsammanställningen i skick även här hemma. Brukar ibland ordna färgerna i garderoben. En stor walk in garderob vore något....

Nu e det ju ganska lätt då jag håller mej till ganska trista färger. Men idag köpte jag 2 st bas tröjor i knallgult och rosa. Det kan man ju unna sig för 9,95 st. Om man inte sedan gillar dem någon längre tid.

Försöker gå ner lite i vikt och har lämnat bort socker, vetemjöl, potatis, ris och pasta och det är som om det inte skulle finnas så mycket annat att äta i alla fall i början, men sedan kommer man på en hel del gott. Idag blir det pepparbiff. Jag vill inte gå ner för mycket i vikt för då blir man så rynkig men blodtrycket och min nattliga snarkning hoppas jag blir bättre av detta!

Inga kommentarer: