onsdag 1 februari 2012

-27 grader

Brr, skulle ju skriva i förra inlägget hur kallt vi har det och nu har vi ännu kallare. Folk vågar inte sej ut i denna köld och tänker ännu mindre på frisyren så vi ha det dööööö lugnt på jobbet. Imorgon kommer farmor och bo hos oss över helgen för vi åker med kompisar till Tyskland. Den årliga veteranbils mässan i Bremen. själv ska jag utforska mera av staden och ta foton av några inspirerande konstverk som jag inte tog förra gången, de är av lite burlesk stil och det är något jag skulle vilja måla själv.

Nalle växer och fick sin vaccination igår. Bara vi skulle få honom att sova hela nätterna så skulle det vara skönt.Nu ska jag skynda för jag har en grupp som kommer på studie besök idag och då måste man ju förbereda sej lite.

1 kommentar:

Maria sa...

*Kikar in* Härligt hem du har! Och vackra möbler! Jag söker ett stort, gammalt klädskåp (helst ett sånt med nyckel i dörren). Om ni nån gång hittar ett sånt och restaurerar det så kontakta mig!;)