tisdag 21 februari 2012

Tandläkaren imorgon

Känns som om hela lediga dan blir förstört då jag har tandläkar besök inbokat imorgon och de e inget litet hål som ska fixas utan en stor bit som fallit bort när en tand sprack. Jag har haft så otur med mina tänder på de senaste åren så det känns som om man skulle ha varit en sån som fuskat mycket med tand hygienen men så är inte fallet. Biter för hårt ihop tänderna på natten och skulle behöva en bett skena.

Nå nu till något roligare, många av våra saker som vi har till salu har visat sej väcka stor intresse bland många av våra gruppmedlemmar. Hoppas, hoppas att vi får sålt lite grejer. Idag har jag målat ett nytt skåp men det kommer inga bilder på det förrän det är klart.

Ska kolla in om jag hitta rörstrand nya serie imorgon med lovisa burfitts motiv ooooootroligt fiiina!

Inga kommentarer: