onsdag 14 mars 2012

I mitten på mars

I mitten på mars tror jag att inspirationen för något nytt, vaknar upp hos folk. Själv kände jag mej kreativ igår då jag fixade om lite prydnader här hemma. Det börjar komma en längtan av att putsa bort det romantiska som präglat vårt hem en tid. Och vår resa till hesa gav ny så grund, för det. Pyjamas dagar som igår är guld värda.

Hamnskärs vägen och bron till villa tomten påbörjas nu i rask takt och fast man visst om det kom det som en överraskning att det skulle stå till bifogande kanske redan på sen hösten.

Jeeee...då får man på riktigt börja planera. Jag som älskar arkitektur och inredning har inte tidigare i mitt liv fått vara med från början av något projekt och det kommer förmodligen att ge mej en kick så jag känner mej hög som ett hus hela tiden.

Min man tar nog ner mej från det blå med sina kommentarer, då det är något som inte går. Och då kommer lilla My fram.

Så till en annan jätte rolig grej, jag ska bli mommo i slutet på augusti. Jga har inte riktigt kunnat smälta nyheten ännu men då det nu är bara 25 veckor kvar kan man väl få börja drömma om sin nya lilla bästis, för nog är det ju så att det första barnbarnet är lite speciellt. Och jag har lovat mej själv att jag skall vara lika bra som min mormor varit för mej.

1 kommentar:

Deaconess sa...

MEHHHHHHHH!!!!!!!!!!! Ska du bli MOMMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????????????????????? Är du SÅÅÅÅ gammal??? ;) Näää...skoja ba. Va roligt. Och va konstigt....att vi börjar bli i den åldern redan....håhååjajjaa!!!:)