söndag 29 april 2012

Vackert men blåsigt

Idag ska vi fira Isabell som fyller ett år. En docka i paket med kläder och tillbehör ska hon få. Det är jättesvårt att hitta något till en 1 åring. Men stora syster fick en gång en docka av oss och den har det varit strid om en tid. Så som det brukar vara bland syskon.

Här hemma tror jag att vi ska få lite mera space då jag plockat ihop lite av mina in hamstrade grejer som skall köras till petsmo idag.

Lördagen gick i arbetets tecken och på tisdag firar vi 1 maj här. Då kör vi runt med gamla veteran bilar på stan och far ut och äter god mat i glada vänners lag. Bordet är beställt.

Jag tror jag lägger ut lite grejer på Findit idag. Försökte städa lite i rummet brevid men det är ganska fullt av små grejer nu då vi sålt bort nästan alla stora möbler.

Inga kommentarer: