torsdag 29 november 2012

Köld

Nu blir det att gräva fram vantarna ur gömmorna och upptäcka att också det lagret bör förnyas. På söndag skall vi till stundars och sälja lite grejer, så hela helgen far nog i jobbets tecken. Igår klädde vi granen på jobbet och pyntade lite i skyltfönstren.

 Jag hittade en stor helt underbar polkagris på loppis och satte den i en krans. Idag skall kransen få lampor.Gillar som sagt unika grejer och lyckas konstigt nog hitta rätt så mycket i min smak speciella grejer. En stor dröm som någon dag kommer att bli sann är att köpa upp en gammal buss och köra runt i Europa på jakt...

Lyckligtvis tror jag att jag är född under en sådan stjärna att mina drömmar för det mesta slår in. För jag tror såååå starkt på dem.Men nu ska vi sluta tro och face the fact och bege oss till jobbet.


Ha en fridfull helg och njut av lilla jul med nära och kära!

1 kommentar:

monica sundvik sa...

Trevlig lillajul!
Kram,Monica från MINA TVÅ HEM