söndag 9 december 2012

Barnens sorg är min sorg

Barnens farfar har gått bort och visst var han sjuk och dålig men ändå så kom det så plötsligt på. Största sorgen för barnen är nog det att de inte förstod hur dålig han var så de hade inte hunnit och hälsa på honom på sjukhuset innan han var borta. Och visst var han en gång en del av mitt liv också men nu känns det mest att barnens sorg också är min sorg.Har de ont, har jag också ont.

Idag har jag fotat lite i huset för det är länge sedan jag var hemma då det var så ljust att det går att fota.Men nu ska jag snart bege mej ut och titta om en liten byrå finns kvar som jag har kollat på länge och inte riktigt haft råd men finns den kvar idag ska jag ta mej råd. Den ska komma på barnkammar loftet i villan.

   
Annars är ju vädret och naturen helt i min smak idag, inte för kallt och vackert vitt.




Inga kommentarer: