onsdag 19 december 2012

Dockvagn

Sedan Eminella föddes har jag velat hitta en antik dockvagn, och skam den som ger sig. Fick höra av en vän att det hade funnits en i Malax på lokal loppis där men hon visste inte vems det var.

Så då blev det annonsera på findit. Inget napp där heller. Då tog min man tag i saken och skickade in till efterlysningen på radio. Inget napp där heller, men men den fanns närmare än jag kunde föreställa mej. Nämligen på mormors vind. Nu e jag så lycklig över denna skatt och den ska få flytta ut till Värlax den med. Minns inte om jag skrivit det tidigare men där ska jag ha en vindsvåning med bara gamla rariteter.









Nu har det lugnat ner sig på jobbet och jag har bara 1 kund inbokad tills imorgon så det blir kanske t.o.m så att jag får utväxten färgad....

Inga kommentarer: