söndag 24 februari 2013

Rofylld söndag

Tycker att denna söndag varit skön på många sätt. Vi fick ha sov morgon och så kom pappa på frukost. efter det blev jag och lillkillen ensam för far hans och gudfar for till villa tomten och kolla hur det går med vägbygget.

Vi besökte ett loppis, men det var idag en stor besvikelse. inga fynd där inte. Sen åt vi god mat, broilerbröst som varit så länge i lergryta i ugnen så köttet var jätte mört, mos och fetaost sallad. Med mätt mage målade jag ett nyckelskåp. Fick dessutom målat panelväggen ett varv. när jag var liten var min favorit sång : -jag ska måla hela världen lilla mamma....och ak, så rätt jag hade!

Vädret var ju jätte underbart och han fick en för aning om vad komma skall. Denna vecka blir det bara 2-3 dagar jobb för vi har sportlov. På torsdag ska vi försöka besöka tropiclandia med kompisar från Sverige.

Kvällen tillbringade vi med en maffig påse godis i soffan och såg på tv.

Inga kommentarer: