torsdag 21 mars 2013

Svart,svart i mitt huvud

Just som det görs reklam om mina och jojo´s vita möbler så slår jag bakut och målar allt svart. Älskar ännu det vita oskuldsfulla men är alltid ombytlig.

Tack och lov är det bara på hemma plan som jag fastnat för det svart för det är nog mycket lättare att sälja vitt än svart.




Igår fick vi hem lager byggnaden och får nu börja fundera på färg. Troligtvis blir det mörkgrå med vita knutar för mannen i huset opponerar sig stark mot svart.

Idag var det otrooooligt skönt att stiga upp klockan 8 för jag har vaknat 6.45 alla andra mornar men idag hade jag ont i halsen och sonen serverade Te och limp smörgåsar i sängen åt mej.  Han som oftast är svår väck men nu har han köpt en raket som räknar ner och flyger iväg så han måste stiga upp så. Den hittade han på Hong Kong butiken som öppnat i stan.

Inga kommentarer: