lördag 2 mars 2013

Välkommet besök

Idag var hon välkommen min mor för hon hade famnen full av hittegods. Vi snackade för en tid sedan om dom gammaldags pappers äggen som fanns på påsken. Och jag sa att om hon hittar sådana på loppis eller någon annanstans så ska hon köpa åt mej. och det brukar inte ta länge förrän hon hittat va jag vill ha.

Så idag fick jag mina ägg som nu är fint behandlade med målfärg och servetter. Ska visa dem i nått senare inlägg. Så samlar jag ju också på engelskt porslin i rött och blått och det hade hon också hittat 2 fat av så nu börjar jag ha en maffig serie. de ska också få följa med till villan så kan man ha sina barnbarn och diska utan att harma sej då nått går sönder.

1 kommentar:

monica sundvik sa...

Vackert porslin, påminner lite om min kaffekanna och koppar som jag fått av svärmor men det är brunt.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM