söndag 14 april 2013

He blir 100 jämt!

Fällde en lampa i golvet som sonen köpt för egna pengar, och han brast ut: - Om lampan gick sönder nu så blir he 100 jämt.

 Jaja va mitt svar.Trodde inte att den skulle gå sönder av ett inte så hårt fall. Men,men nu är jag hundra euro fattigare och lampan lyser nog ännu men man kan inte byta färger på den som tidigare.Själv har ju ingen aldrig i detta hus slagit sönder mina saker. ( NOT) vet ej hur många gånger någon haft något i golvet i tusen bitar och det har varit ledsamt.

Helgen har varit ganska skön för då jag kom hem i fredags så var huset städat och golven moppade. Maten blev serverad och bastun uppvärmd. Det är kärlek det. Så var lilla E övernatten, men det bor en stor stygg varg här så vi hade en ganska skrikig kväll. På morgonen tindrade ögonen och hon var hur glad som helst. Idag var vi en vända till Adam & Eva loppis och jag fyndade en gammal kaffeburk. Just nu har jag pippi på gamla burkar.

Inga kommentarer: