torsdag 25 april 2013

Vart flyger tiden?

Idag var jag ledig, och som alltid så har jag så mycket in bokat och inte äns hälften blir gjort. Folk blir sura på en och själv går man och lägger sej med dåligt samvete. Idag skulle jag tvätta fönster. ok fick det gjort till en viss del. Sedan skulle dottern komma över från morgonen och vid 11 tiden hade jag tänkt åka till en bekant och se på lite möbler hon har till salu.Dottern kom först vid 10 tiden och då blev det bråttom att åka iväg så de kom med.

Sen hade jag planerat in ett besök hos en kompis som är sjuk, tänkte eventuellt ta med henne någonstans. Då sa dottern att hade en läkar tid och då skötte jag barnbarnet tiden flög iväg och jag for efter lillkillen till skolan. Sen fort till stan och på nå ärenden. sen och provköra en bil och vips så var dagen slut. Glömde fylla på olja i bilen, glömde ett postpaket, hann inte köpa nya jeans åt lillkilllen som snart vuxit ur alla jeans. Hann inte till banken och ingen mat blev det handlat. Och kompisen måste nog glädjas någon annan dag.

Och förkylningen kom ju tillbaka och nu känns det i högra bihålan.....

Inga kommentarer: