söndag 7 juli 2013

Konsert

I helgen var vi till Jeppis på konsert. Toto gästade den lilla staden  Jakobstad. Vi tog en mini semester med våra kompisar och övernattade där. Följande dag bar det i väg till Sundträdgård och jag fick ett par nya stövlar inköpt. Efter det for vi på loppis och där hade jag verkligen tur denna gång. Hittade massor med fina saker. B.la ett djur huvud som var uppstoppat. Har sett liknande i en katalog som säljer inredning med då var priset en nolla mera än vad vi betalade.


Idag sköter vi barnbarnet så de vuxna får lufta på sej lite. Så idag har de inte blivit mycket gjort men va gör väl de då man fått vara MED EN LITEN ÄLSKLING HELA DAN.

Samlar på burkar de gör jag och nu ångrar jag att jag inte köpte en fin te burk som jag såg idag.Men denna kaffe burk fann jag senast då jag varvade Vasa loppis. Imorgon är det arbetsdag och sen ska jag försöka ta  lite semester.

Inga kommentarer: