onsdag 7 augusti 2013

Black is back

Idag har jag tillbringat dagen med dottern och hennes lilla prinsessa. Först besökte vi hennes farfars grav, vi köpte blommor och planterade dom och rensade upp runtomkring. Tände två ljus och det måste ha sett fint ut på eftermiddagen då åskvädret kom. Jag tror min dotter verkligen uppskattade denna dag.

Hemma blir det bara svartare och svartare.....åt kunderna målar jag fortfarande vitt för det är störst efterfrågan på det.


Snart närmar sej Juhtbacka markanaden och då blir det ju som sagt en stor rensning i rummet brevid. Kanske man då skulle passa på och tapetsera bakväggen?

På villa projektet har vi kommit så långt så grunden är gjuten och två varv med leka stenar är murade på den "låga" villan jag ville ha...

Meilade med en som hade en trappa till salu och han skulle skicka bilder nästa vecka.

Inga kommentarer: