måndag 19 augusti 2013

Juthbacka igen

Förra gången vi var på juthbacka sa mamma:- Vad ska vi sälja nästa år, jag kommer int att ha nå. De var då det. Vi sålde så jäkla bra och man kände riktigt av tomheten en tid efteråt. En skön känsla som inte varade allt för länge.

I år har jag mer än vanligt att sälja och vi får bara hoppas på bra väder så försäljningen blir bra. Jag vill skaffa en hel del fint till villan. Min man hittade på nätet igår en gjutjärns spis han blev förtjust i och ville ha och jag vill nog int säga så mycket emot det för han får ju som sagt inte bestämma lika mycket som frun i det här fallet.

Den var inte fy skam så det blir nog bra. Men vi måste importera den från Sverige.Låter dyrt men det blir faktiskt billigare än att köpa här. Barnbarnet har vuxit och blir snart 1 år och har börjat ta sina första stapplande steg. Underbart att se.

Nu blir det att handla lite och sen ska jag åka en tur till mormor.




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag väntar på lite rapport om hur det gick på årets marknad :)!