onsdag 16 oktober 2013

Hemma igen då

Tackar min lyckliga stjärna att jag fick vara ledig idag och tvätta kläder, gulla med Eminella och koka, städa och packa upp.

Ikväll var vi till villa och det blir bara finare och finare för varje gång. Nu hade snickaren snickrat runt fönstren och satt dubbla hörn brädor precis som jag ville. Och det är så roligt för varje gång jag kommer med några idéer så får jag alltid bakslag först. Sedan säger de att de inte alls ser illa ut.....
                                                        Till salu 600.-

Det börjar bli kallt och till helgen har vi som vanligt fullt program. Vinter däcken borde bytas och trädgårdsmöblerna in städas.Och om vi får inner panelen så ska ju den målas. Nästa vecka ska taket isoleras och småningom ska väl panelen spikas fast bara inner sidan blir skålad ett varv till och lite mera isolering satt i väggarna. Då pojkar börjar det likna nått....


Inga kommentarer: