söndag 10 november 2013

Farsdag

Idag firar vi farsdag med den traditionella klimp soppan vid lågstadiet. Jag har inte ännu blivit så vuxen att jag skulle äta klimparna.Vi fick jätte mycket städat på gården igår och de var ju tur för idag regnar det. Vi förde säkert 500-600 kilo skräp bort från gården. Mest överblivet byggmaterial men också lite annat som lämnat på slarv.

                                      

Jag fick loppis bord och det var ju riktigt bra nu före julfester att jag får bort lite av de kläder som lämnat i lager då jag importerade kläder från Tyskland. Passar samtidigt på att tömma lite här hemma men de finaste för jag nog till egen butik.

Snart ska vi väl försöka fixa till lite julstämning men man behöver bara se ut genom fönstret för att skjuta på det...

Inga kommentarer: