måndag 2 december 2013

December

I år blir det inte många arbetsdagar i december. Vi kommer att ha stängt julveckan, så man får ha många lediga dagar och då tänkte jag passa på och bjuda över släkten. Förr har vi stuckit utomlands då jag tyckt att jag inte orkat med allt jul stök och att passa upp folk.Men nu i år har vi ju en lillfröken som kommer att stjäla hela showen på jul afton så då blir allt mycket roligare.

Jag håller på att bli galen på min dator och jag brukar ju oftast blogga då jag får vara ensam men nu kan jag inte ens få igång den på egenhand. Därför dessa långa pauser.Jag har hunnit vara ett varv till Umeå från jobbet. Skulle söka små fönster lampor men fann inga. De hittade jag senare på loppis i Smedsby.

Vi har panelat hela villan och insidan börjar vara så långt färdig att bakväggen i vårt sovrum ska tejpas. och mellan väggen i vardagsrummet ska muras. köksskåpen borde komma denna vecka och allt ska målas fort som attan.

Inga kommentarer: