fredag 16 maj 2014

Trapp bygge

Vaknade upp och riktigt hur varmt det skulle bli idag om det inte skulle blåsa så. På agendan står det trapp bygge. Måste bygga en trappa till framsidan av villan. Vi har tidigare bara haft lastpallar att gå på. Slutgranskningen kommer att gå av stapeln i juni. 

Planterade lite stenparti växter igår och då de andra blommorna jag köpt. Idag är det loppis i carpella och eftersom jag själv är på villan skickade jag mamma dit på spaning. Vi har ju inte alltid riktigt samma smak, så hoppas hon kollar runt lite med " mina" ögon.

Senare idag ska mamma, pappa och Hugo komma och äta mat till villan men först ska de till min brors tomt och räffsa och fylla en grop med grus. Själv är han utomlands så mamma sa just att de det är tur att de bara har två "barn" för det är fullt upp hela tiden med att hjälpa oss. Tack mamma och pappa!

Inga kommentarer: