onsdag 11 juni 2014

Spegel

Har haft en liten mini semester i två dagar. Nu ska jag tillbaka till jobbet idag. De har varit skönt, speciellt de att få sova lite längre på mornarna och sedan de att inte behöva bekymra sej över sonen som alltid annars får vara så mycket hemma ensam. För han har varit på sommar jobb. 

Igår blev det att städa från morgonen och sedan åkte jag iväg till stan. Gick på cafe och njöt en stund. Sedan gick jag en stund på loppis. Där hittade jag en spegel. Lite dyr men jag fyndade inte så mycket annat så jag tog den med mej hem.

Igår började jag också måla ett klaffbord, hoppas på att få det sålt fort för det är lite tunt i kassan just nu och så mycket som man vill köpa till villan. Brygga ska vi ha. Några lass med torv. Målfärg till huset. Kryss på fönstren. Sedan en terass och sist på listan kommer en badtunna, ja och ett vedlider.

Inga kommentarer: