måndag 21 juli 2014

Barn porslin

Idag var vi till Jeppis. På torget hade de loppis. Men jag köpte inte en enda sak där. Inte heller på loppis hittade jag annat än någon tunika och ett litet vitt porslinsfat. Jag håller på och samla lite porslin och annat ifall att jag får köpt en lekstuga någon gång. Där ska jag ha köks skåp. När jag var lite besökte vi med mamma ett annat dagis och där fanns en lite köks knut med skåp och allt. Efter det ville jag byta dagis men det blev inget byte.

Senare på en släkt träff hade de en lekstuga med en liten kamin. Väldigt ljuvlig sak. Pappa försökte köpa lekstugan men den var för gammal och hade stått på samma ställe så lämge att den inte gick att flytta.nu samlar jag pengar till en brygga. Sedan ska det vara en moped och mopedkörkort. Sedan ska vi bygga terass och nästa sommar ska villan målas så nog har man många "hål" att stoppa pengarna i.

Inga kommentarer: