tisdag 1 juli 2014

Städ mani

Har drabbats av en riktig städ mani, kolla igenom olika skåp och blir förvånad av allt man sparar. Idag kolla jag igenom kryddskåpet. Det brukar jag ju göra till jul....men hittade ändå några grejer som datumet gått ut på.

Ska småningom gå upp på viden och röja där. Tänkte i år förbereda mej tidigt inför Juthbaka marknaden. Har inte alls lika mycket att sälja nu som tidigare. Men vi har bestämt att bara ta med det bästa dit. Förr har vi haft mycket kläder och annat som kommit med av bara farten. Nu blir det mera romantiska tunikor och inredning.

Kläd skåpet fasar jag för att städa men borde nog ta en riktigt stor tömning även där. Det finn så mycket jag vuxit ur och inte använder. Värst är det då jag inte vill slänga något och inte vill de ta emot något till välgörenhet heller.jag menar strumpbyxor m.m. Det finn en överflöd i vårt samhälle....

Inga kommentarer: