söndag 17 augusti 2014

Ny stil?

Funderar starkt på om jag skulle våga ändra på stilen här hemma? Nu då jag fått inreda ett hus med antik så skulle jag ha lust att "modernisera" lite här hemma. Gillar ändå skarp gamla saker så de skulle bara bli lite nya köksstolar, mattor och kuddar. Kanske måla om någon möbel.

Köpte för en tid sedan några koppar krukor för några euro. Men kom på att de passar bäst in med svarta möbler. Så nu har hag den i tamburen som är det ända stället var vi har svart.

Går även i tankarna och funderar om jag ska sälja bort mitt stora ikea vitrin skåp. Vet inte varför jag har köpt det men det var säkert också i en sådan där, modernisera period.....

Tänkte lite om jag istället skulle ta hem ett vitrin skåp från rummet brevid som jag själv är lite fötjust i. 

Inga kommentarer: