lördag 15 november 2014

Lördag

Visar idag en bild från garderoben och hur fint det är med den marina stilen även nu då vi plockat bort den inför vintern.

Tänk att man kan bli riktigt stört "förälskad" i en blogg om man hittar någon speciell. Via pinterest kom jag i kontakt med en som hade så underbara bilder. Nu kan jag knappt slita mej från denna underbara sida.

Idag har jag jobbat och det är inte så vanligt numera då vi prioriterat villa livet. Nu är vi i allafall här och mannen bjuder på pepparbiff med kantarell sås idag. Lillkillen och frassin lämna hemma då detta bara är en kort visit då dottern fyller 25 imorgon.

Vår villa blev ju fotad i oktober och i Januari numret kommer tidningen Talo & Koti ut till försäljning med ett reportage där det är med.

Nu har jag suttit och googlat på en hel del möbler och till och med beställt en del från Danmark. Hoppas det går vägen och jag får sålt det jag köpt in......

Inga kommentarer: