söndag 2 november 2014

Söndag

Igår var vi på en riktigt rolig 60 tals fest. Ett kompis par fyllde 50 år. Och de hade hyrt ett ställe som var inrett som den bar de träffades på. De är nu 15 år sedan. 

Idag var vi med dottern på loppis runda, jag fyndade inte speciellt mycket eller så var jag inte riktigt på det rätta fynd humöret. Nu har jag kommit på att jag vill ha en fondvägg i en mönstrad tapet i sänkammaren och så vill jag sälja vår säng eller måla den svart. Även det stora skåpet i sovrummet skulle gärna få bli svart. Men då har vi ett till skåp där som är min mans och det är vitt och jag tror inte han vill byta ut det mot något annat fast de skulle se bättre ut. Alla dörrlister borde målas men det måste vi kanske göra någon gång då vi åker en längre period till villan. Imorgon ska jag åka till en möbel butik och kolla in nå stolar jag fick tips om av en kompis.

Inga kommentarer: