fredag 13 februari 2015

Spegel,spegel

Å dessa gamla vackra ting. Såg idag en gammal ffin spegel och nu kan jag inte glömma den. Och själv har jag stuckit från civilisationen så det blev at messa kär mor igen då. Snälla mamma ställer ju upp i vått och torrt så hon fixar ju säkert det imorgon. 

Nu har jag registrerat mej som återförsäljare hos några intressanta grossister. Det är ju verkligen något jag vill satsa på. I vår stad Vasa fattas just försäljning av den stilen som jag skulle vilja sälja. Frågan är ju bara om man kan släppa ifrån sig dessa underbara grejer. Jag har ju inte så mycket pengar att satsa på detta men det är ju lite mera realistiskt att inte ta vatten över huvudet i dessa tider. Men satsar man inte huvudlöst så har man ju inte så mycket som kan gå snett heller.

Inga kommentarer: