måndag 23 mars 2015

Regnig måndag

Måste nog bara säja att de finns mycket konstigt folk. Förra stället min dotter bodde på var centrum av stan. De bodde under ett par som brukade alltför mycket alkohol. De var musik som spelades och de stred och ropade åt varandra. Det var obehagliga rop mitt i natten. Dottern ringde polisen några gånger och mådde dåligt av detta. Vi, min man och jag köpte då en lägenhet ute på landsbyggden. Som de nu hyr av oss. Till saken hör att de nu har fått ny granne. En som köpt sin lägenhet. Hon har nu bott där ett halvt år. Och liknade festande är det i den lägenheten. Hennes pojkvän tappar humöret och slår sönder saker mitt i natten. Så nu har vi samma helvete pånytt. Man blir nog förbannad. De har redan fått en varning och nu kommer den andra efter denna helgs eskapader.
 

Inga kommentarer: