onsdag 22 april 2015

Torsdag

Äntligen ska ja få åka och pussa på mina små sessor. Jag brukar göra det ibland på torsdagar då jag börjar först klockan 11.00. Det har igen varit så fullt upp med allt denna vecka så tiden har bara rusat iväg. Ett stort vitrinskåp har jag hunnit måla och fixa. På rummet bredvid finns nu massor med fina saker och jag funderar på om man borde fara och sälja på loppis i bottniahallen då de ska ha mega loppis där.

Först var det meningen att jag skulle åka på kryssning den dagen. Men jag har ändrat mej och tänkt lite i andra banor nu. Hellre förtjäna än slösa. Så tänkte jag tyvärr inte igår. Fick nått tycka synd om mej anfall och köpte ett stort träfat. Ok, det var ju halva priset på det. Vi har två fina inrednings affärer här i stan som ska sluta. Såg även två andra saker jag vill ha hoppas de finns kvar nån dag ännu....

Inga kommentarer: