onsdag 3 juni 2015

Onsdag

Det behövs så lite nu för tiden för att jag ska få något städ fnatt. Och då menar jag inte att vi har så väldigt städat för jämman. Igår gick jag ut på gården och i garaget. Där får jag riktigt ångest. Fullt med skit allstanns. Vi brukar rensa grejer här varje höst före vi ska ha bilarna i garaget men eftersom vi är lite av skrot nissar båda två och också släkten tycker vi har en enorm gård var man kan förvara bildäck, avskrivna bilar, gungstolar lite bord. m.m. Så blir det fort fullt. Och min dröm som är att sälja hela patrasket och flytta till en splitterny radhuslägenhet. Med så lite grejer som möijligt.

Började gå igenom klädskåpet och konstaterar att jag har en hel del fina saker men de bekvämaste och bästa plaggen jag har är nötta och fulla av fläckar. Imorgon ska jag ta en svart säck och plocka ihop lite kläder. Idag tog jag själv ett loppis bord. Ibland brukar jag satsa på att föra fina saker och pynt som går ton i ton men nu ska jag föra bort annat så det blir billga priser och allat mellan himmel och jord. Försöker få beställt liknande horn till rummet brevid om någon är intresserad!

Inga kommentarer: