torsdag 23 juli 2015

Att fylla år

Minns förr hur mycket man kunde önska sej något på ain födelsedag. Nuförtiden önskar jag inget.blir nästa lite ledsen om någon hämtar något. Jag kan köpa allt jag önskar mej och vill inte ha andra skaer än dem jag själv köper. Och allra lyckligast blir jag av speciella fynd på olika marknader och loppisar.

Olika inrednings firmor har skickat sina kataloger till mej och lite har jag också beställt. Mera ska beställas. Ikväll är jag hos dottern och sköter barnbarnen. På lördag var de närmaste ut till villan och vi åt gott och försökte njuta mellan varven. På söndag åkte vi hem och for ut och äta med yngsta sonen. 

Idag fick han köra traktorn. Han har ju kortet nu men har aldrig suttit bakom ratten. Lite svårt att styra och styv tycke han att ratten verkade så det blir nog ingen skol skjuts med den inte.

Inga kommentarer: