lördag 11 juli 2015

Förtrollad på blå gula varuhuset

Idag besökte vi Ikea. Då vi gick in dit frågade johnny om jag ska ha nått mera än sängen vi kom för att hämta. Nej svarade jag helt ärligt för jag hade inte en tanke på att köpa något. Men som alltid blir man lika trollbunden av allt fint oh en otroligt lusta att byta ut allt man har. Ändå har jag så mycket fina grejer och dessutom väldigt svårt att göra mej av med det som jag har hemma. Även fast jag köper och säljer grejer så är det nog så att vissa saker bara älskar man. 

Nå tilll saken.... Fick ett infall som legat latent och bubblat i mej att jag borde modernisera mej lite. Och tänka sej vilken tur vi hade. Vi stod länge och funderade på två svarta rotting stolar och två vita kuddar. Men sedan sa jag att det nog blir alldeles för dyrt och vi lämnade dem där. Så kommer vi till outlet av delningen som vi besökt en timme tidigar för att kolla om där skulle ha funnits någon säng. Och nu står två stolar med vita kuddar där till rabatterat pris. Vilken lycka! Klart vi tog dem. 

Inga kommentarer: