lördag 4 juli 2015

Losing my religion

Det är tur att då man skålar in det nya året och önskar alla ett gott nytt år, inte vet vad året för med sej. Jag är ett vrak av mej själv idag. Mer än någonsin. Gud har sina prövningar. Och ibland, men som tur är, bara ibland får man mer än man tål. 

Nåja nu får vi semester men jag ska ju ändå åka in och jobba torsdagar. På fredag nästa vecka hade jag tänkt att vi ska åka till Tammerfors. Idag har jag planterat lite mera blommor här ute på holmen ett parti till -75%. Då jag är som mest ledsen och tårarna rullar ner för mina kinder simmar svanmamman med sina ungar förbi och påminner mej om att livet går vidare. Ett konstigt fenomen som jag märkt av i all min sorg är att tårarna kan rulla utan att jag gråter.

 I mitten av Juli kommer ena systern från Thailand hit. Hon kommer att stanna en tid och vi kommer att på ett nytt sett lära känna varandra.

1 kommentar:

perhonen sa...

Hei, mistä makuuhuoneen tapetti on tilattu? Se on aivan ihana...rakkautta ensisilmäyksellä ❤