fredag 14 augusti 2015

För lite bloggande

Märker att jag helt glömmer att blogga. Det beror nog på att jag försöker så gott det går att hålla en fasad utåt så att inte hela världen ska rasa. Om jag släpper greppet om väggarna bara en liten stund så rulla tårår som inte kan sluta rulla. När någon nära är döds sjuk och man vet att det inte finns någon återvändo till det glada livet så blir man ju så fruktansvärt ledsen. Då bas rättigtheter som att äta och sova inte fungerar utan dropp och morfin. Men vi skall alla en dag vandra mot pärleporten och fantastiska drömmar om att träffa dom som vandrat den vägen långt före oss. 

Därför, försöker jag nu bara fundera på det jag gillar mest av allt förutom familjen då. Inredning. Även om jag i dessa tider känner mej väldigt osäker så ska jag beställa in lite mera grejer till rummet brevid. Fixa en gilla sida och en hemsida. Jag kan ju också berätta att ryggont som jag haft i snart 10 månade har släppt och det på grund av strechning och motsatta rörelser. Hoppas bara det håller.

Inga kommentarer: