tisdag 25 augusti 2015

Kvinnlig tillfredsställelse

Det har länge kliat mej i fingrarna och ikväll fick jag fynda en hel massa fina saker till helt överkomligt pris. Jag har köpt lite kaktusar. Jag brukar ju inte ha gröna fingrar så dessa rackare borde nog bli mina nya vänner. Sedan köpte jag några träfärgade korgar, bambu tabletter och en rotborste, vattenflaska, klänypor och kastrull underlägg. Det var så roligt att komma hem och öppna alla dessa påsar. 

Nu blir det ännu roligare imorgon att städa. Sedan ska jag prisätta allt som lämnade från Juthbacka och föra till loppis. Adam och Eva. Tänkte på combo men mamma som oftast städar och fyller på gillade inte att köra så långt. Idag fick jag dessutom påfyllning till min egen lilla butik. Lite ullfiltar i grått, apoteksflaskor, små speglar, svarta ljustakar i två storlekar. Mässngs lyktor. M.m.

Inga kommentarer: