onsdag 2 september 2015

Förbenade ryggont

Snart vet jag nog inte va jag skall ta mej till med denna ständigt onda rygg. Nu har jag varit ute och gått och försökt stretcha men de blir inte bättre. Ibland kan det vara bättre någon dag men sedan igen värre en annan dag. Nu har två dagar passerat och jag har ätit burana. 

Inför kommande helg ska jag inte göra annat än vila. Pappa har sluppit hem från sjukhuset men han fryser hela tiden och är så trött så han bara sover. Jag måste nog åka dit idag efter jobbet och kolla hur allt står till.  

Tokgillar mina torsdags mornar då jag har några timmar egen tid. Då brukar jag fixa håret lite extra. Och mej själv. Men idag ska jag kasta ihop en köttfärs limpa och potatismos. Gubben har ju efter 25 år regelbunden tid börjat skiftes arbeta. Så nu börjar han tidigare och slutar tidigt på dagen. Nästa vecka ska han jobba sena turen. 

Inga kommentarer: