torsdag 10 december 2015

Herr kanin e så fin

Igår blev det att styra kosan norrut igen. Denna gång för att hämta hem herr kanin. Det blev kärlek vid första ögon kastet. Med mjuk och kritvit fin päls stod han och väntade på mej. Lycklig att han e min. Idag åkte vi från jobbet till strampen för att riktigt spränga ut våra magar. Och ja må säja att jag är så stinn så det är svårt att lägga se ner och sova. 

Jag ser fram emot helgen då jag ska ha mina vänner och deras män till villan och vi är sååå tajta. God mat och många glada skratt hoppas vi på.

 Gonatt min skatt säjer jag till sonen som åkt på en dunder förkylning och väckte mej här om natten då han spytt i sängen. Men de var ändå bättre att vakna av det än så mycket annat man vaknat av detta år. Det pickar lite i halsen för mej också men jag har ju min starka tro på mina knep för att inte bli drabbad och det har jag inte blivit på de två senaste åren.

Inga kommentarer: