tisdag 5 januari 2016

Glömmer bloggen

Känns lite att jag på sista tiden glömt bort bloggen. Jag har slappat och slöat heeela julhegen. Först blev jag förkyld. Sedan har ryggen varit sjuk till och från men ändå lite bättre än tidigare. Sen festade vi till med vänner och då plågades jag av bakis en hel dag. Massor med år sedan sist. 

Ikväll var flickorna hit. De var här över tre timmar ensamma. Den lilla som varit mammig och inte tidigare varit hos oss var hur kompis som helst så länge hon såg sin syster. 

Tidigare idag var vi och ordnade upp med lite grejer som hade med pappa att göra. Man kan nog bli så arg då tidningar man annullerat ändå kommer och räkningar skickas. Och så kostar det 8,34 e i minuten att ringa och förklara att man sagt upp dessa för flera månader sedan. Likadannt var det med telefon abonemanget och bredbands abonemanget. Fortfarande kom det räkningar fast det blev avstängt 2 dagar efter att pappa dog. Inte har jag sluppit in på hans konto heller så jag kunnat se vad som kommit in eller gått ut. Inte kan man tro att det är så mycket att ordna som många sagt men nu vet jag. 


Inga kommentarer: