tisdag 26 april 2016

Föreläsning

Ikväll var jag och min bloggande vännina på en föreläsning. Jag bloggar om mitt liv i stort och smått men lämnar medvetet ibland bort att berätta för ingående om allt som omger mitt liv. Ibland bara så enkla saker som att jag motionerat. Bara för att jag tycker att det kan verka som att jag skulle skryta att jag fått rumpan ur soffa. Ibland kan någon göra mej ledsen och då undviker jag att skriva något för då vet jag inte hur många grodor skulle hoppa ur munnen.

Kvällens föreläsning fick mej ändå at tänka efter.... Det verkar ju så kommersiellt och om man tänker hur länge (2007) som jag hållit på och vad jag kunde ha byggt upp, om jag satsat så blir jag lite tveksam om jag ska fortsätt eller sluta helt. Många inställningar borde ändras och så skulle jag vilja ha ett nytt utseende på bloggen men har slarvat bort inloggnings uppgifterna och får inte fram det på ipaden. Nå, vi fortsätter väl som vanligt ett tag framöver....

Inga kommentarer: