fredag 10 juni 2016

Fredag

Idag har grannbutiken öppethus och då brukar vi ju också passa på och ställa ut lite grejer från rummet brevid. Vädret till trots så åker väl mamma dit och ställer ut lite grejer. Själv ska jag försöka orka ta mej ut idag. Var nog en sväng via jobbet igår. För att ändra lite på jobbscheman då det uppstod lite familje komplikationer.

Såren på magen spänner lite och det är först idag som jag kan gå någorlunda rakt. Maten har inte heller smakat och det finns inget speciellt jag är snål på. Jag trodde det skulle vara svårt att inte göra något annat än bara vara men det har det inte varit. Jag har läst, kollat bloggar, kollat Pinterest och Instagram. Sovit och vilat.

Nu gäller det bara att hitta passligt lösa kläder och bilbältet vågar jag ej ännu använda. Ha en skön helg!

Inga kommentarer: