söndag 5 juni 2016

He närmar sej

Operation på tisdag. Två veckor sjukledigt. Hoppas allt går som det ska. Lite orolig faktiskt. Men det går som det går och man kan ju inget åt det. Läkaren verkade iallafall helt underbar. De har lite förundrat sej på min låga puls och det med att T kurvan eller QT tiden på hjärtat har en fördröjning gör att jag är lite orolig. Men man är ju i goda händer. Dagkirurgin har fått mycket beröm här i vår stad. 

Blev glatt överraskad då lillebror ringde mej igår. Vi har inte talat med varandra på ett halvt år. De beror på att vi kom lite på okant med allt runt pappas död. Jag hade kämpat och försökt ordna allt enligt hans önskemål ändå fick jag ta massor med kritik och jag har aldrig varit så nere i hela mitt liv. 

Idag har jag sovit länge, va bara upp en liten stund men kände mej fortfarande trött så jag kröp mer tillbaka i sängen. Och här har jag det bäst!

Inga kommentarer: